צרו קשר

וואצאפ

מאמרים

מהם המרכיבים של ביטוח משרד

מהם המרכיבים של ביטוח משרד

אתם בעלי משרד? כל בעל משרד זקוק לביטוח עסק. לצד החשיבות של ביטוח עסק חשוב לבדוק כי הפוליסה מכילה את כל הכיסויים השונים לעסק.

מהי המטרה של ביטוח המשרד

מטרתו של ביטוח משרד הוא להגן על האנשים המשרד וכן על מבנה העסק מפני נזקים שונים שעשויים להיגרם כגון שריפה או פריצה.

אף אחד לא ממש מדמיין לעצמו את היום בו הוא יצטרף לפנות את העובדים שלו מהמשרד, אבל כאשר זה נוגע למשרד ולמצב הבריאותי שלכם לא כדאי לקחת סיכונים אלא לבטח את המשרד מפני נזקים שונים ע"י עורך דין ביטוח לאומי.

 מה כוללים המרכיבים של ביטוח משרד?

כפי שנאמר קודם לכן ביטוח משרד מכסה נזקים שנגרמו לתכולה ולמבנה.

  • ביטוח אש: ביטוח אש מכסה מפני אש העשויה לגרום נזקים למבנה ולרכוש.
  • ביטוח פריצה ושוד: ביטוח פריצה או שוד מכסה גניבה של רכוש לאחר זיהוי סימני הפריצה.
  • ביטוח סחורה בהעברה: ביטוח סחורה כולל העברה של מטענים כחלק מהפעילות שהעסק מבצע.
  • ביטוח נאמנות: ביטוח נאמנות מכסה כל נזקים כספיים שעשויים להיגרם למבוטח במידה והעובדים ימעלו בכספים של העסק.

כיצד בוחרים ביטוח לעסק

ביטוח עסק חשוב מאד לכל בית עסק החל ממשרדים ועד לחנויות. בעת בחירת ביטוח משרד חשוב מאד להביא בחשבון מספר פרמטרים:

  • ניסיונו של הסוכן: אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת ביטוח למשרד הוא הניסיון של סוכן הביטוח. בדיוק כפי שלא היינו רוצים לבחור מישהו חסר ניסיון שיטפל בנו בכל תחומי החיים, כך גם כאשר זה נוגע למשרד שלנו. אנו נמצאים לא מעט שעות במשרד ולכן חשוב מאד לשמור על ריהוט משרדי, הציוד והתכולה שלו.
  • טיפול בתביעות: החשיבות של ביטוח משרד באה לידי ביטוי בכל הקשור להגשת תביעות. אף אחד לא ממש מדמיין את הרגע בו יגישו נגדו תביעה, אבל ביטוח משרד מגן על המשרד. במקרה של תביעה, חשוב מאד להסתייע בשירותיו של סוכן ביטוח- גורם מוסמך שייצג אתכם בתביעה.

 

מאמרים נוספים בשבילך

לפרטים צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם