צרו קשר

וואצאפ

מאמרים

בשביל מה כיום צריך סוכן ביטוח?

בשביל מה כיום צריך סוכן ביטוח?

סוכני ביטוח מאז ומעולם היו קיימים, ממש עוד לפי שהחברות הישירות שברו את השוק עם מחירים אטרקטיביים יותר שעשויים לחסוך עבור לקוחות את דמי עמלת הסוכן. יחד עם זאת רבים מעדיפים לבטח את רכבם אצל הסוכן הוותיק והאהוב שמזה שנים מטפל בתיק הביטוחי שלהם ואולי גם של בני משפחתם.

סוכני ביטוח נתפסים כאמינים ובעלי יחס אישי יותר למבוטחים, יחד עם זאת אנו שומעים גם על לא מעט תרמיות מצד סוכני הביטוח במיוחד בתחום הרכב כגון – מבוטחים שנשלחים למוסכי הסדר המשלמים "במעטפה" עבור הפניית המבוטח, סוכנים אשר אינם מחדשים פוליסות של מבוטחים בעת חידוש הפוליסה ומשלשלים את כספי הביטוח לכיסם, סוכנים אשר מחדשים באופן אוטומטי פוליסות למבוטחים וותיקים בעלויות מופרזות ועוד מיני תרמיות שונות.

מי מהם סוכני ביטוח?

סוכני ביטוח הם בעלי מקצוע לכל דבר אשר חייבים להחזיק ברישיון והסמכה לעסוק בתחום. סוכני ביטוח מעניקים יחס אישי יותר עבור לקוחותיהם, ודבר זה בא ידי ביטוי בטיפול בתביעות ביטוח שיכולות להוות עבור המבוטחים נוחות בלתי מתפשרת. יחד עם זאת, חשוב שלא ליצור תלות בסוכן הביטוח ולהשוות מחירים בביטוחי רכב מקיף, ביטוחי רכב חובה וצד ג'. פעמים רבות מבוטחים יוכלו לחסוך מאות שקלים בביטוח הרכב על אותם כיסויים בדיוק ואולי גם טובים יותר.

תפקידם של סוכני הביטוח במקרה של תביעה

תפקידם של סוכני הביטוח להתאים עבור מבוטחים פוליסות באופן אישי על פי הצרכים שלהם כגון – התאמת פוליסה עבור נהג צעיר, נהג חדש ואף עבור נהגים זהירים. מידי שנה עליהם להזכיר למבוטח כי הפוליסה שברשות עומדת להסתיים ועליו לחדש אותה. סוכני ביטוח עובדים עם כמה חברות ביטוח במקביל ומבצעים עבור המבוטחים השוואת מחירי ביטוח רכב דרך חברות ביטוח שונות כגון – מגדל, מנורה, הכשרת הישוב, פניקס ועוד מיני חברות שונות. במקרה של תביעת ביטוח עליהם להכין בצורה מסודרת את התביעה ואת המסמכים השונים ופשוט לנהל את התביעה בדרך המקצועית ביותר כדי לספק למבוטח את הפיצוי. למעשה, הם מייצגים את המבוטח במקרה של תביעה מול חברת הביטוח שבה הוא מבוטח.

לבצע השוואות מחיר בין סוכני הביטוח

תמורה לכך שסוכני הביטוח מנהלים תביעות ומבטחים את הלקוח, הם מקבלים עמלה עבור כל פוליסה, ולכן פעמים רבות הם יעדיפו לבטח לקוחות בחברות המעניקות להם עמלות גבוהות יותר. ולכן, ישנה חשיבות רבה לבצע השוואות מחיר בין חברות הביטוח במטרה להוזיל עלויות ולשלם כמה שפחות. חשוב לציין כי ישנם פערים בביטוחים שיכולים להגיע למאות שקלים בשנה, ולכן בעידן בו יוקר המחייה כל כך מדובר, חשוב לבצע השוואות מחיר בין סוכני הביטוח ואפילו בין חברות הישירות כדי לאמוד את התעריפים וכמובן לבדוק היטב את תנאי הפוליסה בעת ההשוואה.

מאמרים נוספים בשבילך

לפרטים צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם