צרו קשר

וואצאפ

מאמרים

האם השוואות מחירי ביטוח יכולים להוזיל לנו עלויות?

האם השוואות מחירי ביטוח יכולים להוזיל לנו עלויות?

בעידן של היום אנו רוצים לשלם פחות על כל מוצר, אנו בודקים היטב בכל חברה לפני שנקנה את הסלולר, את הרכב וכך גם את ביטוח. בשנים האחרונות נראה כי חלה מגמת עליה בכל הקשור לביטוחי רכב ודירה, ונראה כי השוק עדין לא אמר את דברו. ריבוי חברות הביטוח בשוק לצד סוכני הביטוח שהבינו כי גם עליהם לרתום את העגלה לעבר עולם הדיגיטל עשו את שלהם לגמרי, ומי שמרוויח מכך הוא הצרכן שיכול בקלות רבה לבצע השוואות מחירי ביטוח רכב ודירה וכך למצוא את הדיל הטוב ביותר.

את ההשוואות ניתן לבצע דרך רשת האינטרנט המציעה לנו שלל פלטפורמות ידידותיות, שכל שעלינו לעשות הוא להקליד נתונים מדויקים אודותינו ואודות הרכב או הדירה שברצונו לבטח ולקבל תכף ומיד הצעות מחיר משתלמות, כמו גם דרך סוכני ביטוח המציעים סוכני מכירות הזמינים במשך כל שעות היום עבורנו.

פערים משמעותיים בין חברות הביטוח

זה לא סוד שיש פערים משמעותיים בין חברות ביטוח השונות, בין אם מדובר על ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח עסק, ביטוחי חובה ובעצם כל סוג ביטוח. הסיבה לפערים נובעת מהעובדה שלכל חברה יש את הסטטיסטיקות שלה לגבי ביטוחים, מה שיכול להוביל לפערים משמעותיים בין החברות השונות.

אם ניקח לדוגמא ביטוח נהג צעיר או ביטוח לנהג חדש, נראה כי הפערים יכולים להגיע למאות שקלים בין חברות הביטוח, הרי ידוע כי נהגים חדשים וצעירים בעלי סיכון גבוה יותר להיקלע למצב של תאונה ולכן הביטוח יהיה יקר עבורם. מנגד, ישנן חברות ביטוח המגדירות נהג צעיר עד גיל 24 וישנן חברות המגדירות נהג צעיר עד גיל 21 ולכן יהיו פערים משמעותיים ביניהן.

להשוות ולמצוא את הדילים הטובים ביותר

אז ידוע כי פרמיית ביטוח רכב, משתנה מחברה לחברה, מה גם שביטוחי דירה אף הם יכולים להיות שונים בין חברות הביטוח, ולכן חשוב שלא להסתפק בביטוח משכנתאות המציע לנו הבנק. כאשר נגשים לבצע השוואות מחיר בין חברות, חשוב לשמור על הכללים הבאים;

השוואות נתוני פוליסה

חשוב להשוות בצורה נכונה את הפוליסות, שהרי ייתכן כי יהיו הצעות זולות יותר, אך הכיסויים בניהן לא יהיו זהים. לדוגמה – יש לשים לב להשתתפות העצמית שיכולה להשפיע על עלות הפוליסה.

לקרוא את האותיות הקטנות

חשוב לבקש את תנאי הפוליסה ולבדוק באתרים את התקנון, על מנת שתהיו בטוחים כי בצעתם רכישה נכונה. כמו כן, יש למלא רק פרטים נכונים או למסור במדויק את פרטי הרכב, עבר ביטוחי וכו'.

לרכוש רק מחברות מוכרות

חשוב לזכור שאומנם אנו משלמים ביטוח ומקווים בליבנו לא להשתמש בו, אבל עדיין כדאי לבחון את שירות החברה או סוכן הביטוח, על מנת שאם נזדקק לטיפול בתביעה נקבל את השירות הטוב ביותר.

מאמרים נוספים בשבילך

לפרטים צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם