צרו קשר

וואצאפ

מאמרים

מהו מחשבון ביטוח רכב?

מהו מחשבון ביטוח רכב?

חידוש ביטוח הרכב מגיע אלינו לרוב בדואר כחודש לפני מועד סיום הפוליסה ומבשר לנו כי עלינו לחדש את הפוליסה במועד שהיא מסתיימת כדי לאפשר לנו להמשיך ולנסוע ברכב בבטחה ועל פי חוק. כצרכנים ישראלים, אנו תמיד נרצה לקבל את השירות ואת המוצר הכי טוב ולשלם עבורו כמה שפחות, כדי שחלילה לא נשמע כי השכן מהדלת ממול שילם פחות בדיוק על אותו מוצר. וכך גם בביטוח הרכב, אנו נערוך השוואות מחירי ביטוח רכבים על מנת לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר עבורנו.

כיום ניתן למצוא מגוון רב של אפשרויות לביטוח הרכב, אם זה על ידי סוכני ביטוח, חברות ביטוח ישירות, חברות ביטוח רגילות או דרך אתרים ואפליקציות המאפשרים לנו לקבל הצעות מחיר בו זמנית מכמה חברות ביטוח, כאשר יהיה עלינו למלא פרטים ולקבל את ההצעה הזולה ביותר שתמוקם בראש התוצאות.

מחשבון ביטוח רכב למעשה מאפשר לנו להזין נתונים שונים ולקבל הצעת מחיר, כאשר המחשבון נועד כדי להעניק לנו מחירים לגבי ביטוח חובה. אך אם נרצה נוכל לרכוש גם ביטוח מקיף או ביטוח צד ג' בעלות אטרקטיבית.

מה חשוב למלא בטפסים כאשר עושים השוואות מחירים?

פרטים אישיים מדויקים – חשוב לעקוב אחר השאלון ולמלא את הפרטים הרלוונטיים והמדויקים, כיוון שכל טעות קטנה תוכל להוביל להצעה שגויה. עלינו למלא את גילו ושמו של הנהג הנוהג בדרך קבע ברכב, עבר ביטוחי (אם היו לנו תביעות בשלשו שנים האחרונות), את הדגם המדויק של הרכב, נפח המנוע, מספר שנים בהן אנו מחזיקים ברישיון נהיגה ובכלל כל פרט רלוונטי.

כמו כן, במידה וקיים נהג חדש או נהג צעיר, יש לציין זאת בשאלון, גם אם הוא נוהג מידי פעם ולא בדרך קבע, כיוון שישנה השפעה רבה על עלות הפוליסה. חשוב לציין כי ישנו הבדל בין ביטוח נהג צעיר וביטוח נהג חדש, נהג צעיר יהיה מתחת לגיל 24 (ישנן חברות שעבורן נהג צעיר הוא עד גיל 21), ונהג חדש יכול להיות גם נהג בן 30 שרק הוציא רישיון נהיגה.

למה חשוב למלא את השאלון בצורה נכונה?

כאשר מבצעים השוואת מחירי ביטוח רכבים, בין אם מדובר על השוואת מחיר ביטוח חובה או השוואת מחירים לביטוחי מקיף וצד ג', שינה חשיבות רבה על מילוי הפרטים בצורה נכונה, כיוון שהם אלה שמשפיעים בסופו של דבר על עלות הפוליסה, מה גם שחברת הביטוח תחתים אתכם כי כל הפרטים נכונים, ובמידה והפרטים שמסרתם אינם נכונים, חברת הביטוח תוכל לדחות לכם תביעה וחבל.

דוגמה – במידה ולא דיווחתם על נהגים צעירים או חדשים הם לא יהיו מכוסים במקרה של תביעה, או שלא דיווחתם על תביעות ביטוח קודמות בשלוש שנים האחרונות גם כאן חברת הביטוח תוכל לדחות לכם תביעה.

מאמרים נוספים בשבילך

לפרטים צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם